Прес-центр Про філію Послуги і тарифи Довідка Ресурси Оплата
Новини поштою

Правила користування

1. При придбанні картки споживач повинен переконатися, що індивідуальна упаковка та захисне покриття не пошкоджені.

2. Уважно прочитати Правила користування, розміщені на службовій стороні картки.

3. Обережно стерти захисне покриття зліва вгорі на службовій стороні картки, під яким знаходиться персональний ідентифікаційний номер (ПІН).

4. Для з’єднання з Універсальною системою обліку та управління IP-послугами (далі – Система) необхідно набрати номер телефону, зазначений на картці, дзвінки на який безкоштовні. Після з’єднання необхідно діяти відповідно до голосових підказок Системи, а саме:

  • переключити телефон на тоновий режим набору номера, натиснувши кнопку *, або встановивши перемикач Tone/Pulse телефонного апарата в положення Tone;
  • обрати мову;
  • ввести ПІН та натиснути кнопку #;
  • прослухати повідомлення про залишок коштів на рахунку; для встановлення міжміського з’єднання набрати індекс виходу на міжміську станцію і, не чекаючи безперервного сигналу, – код потрібного напрямку (або у разі виходу до мереж операторів рухомого (мобільного) зв’язку – код оператора) та номер телефону абонента;
  • для встановлення міжнародного з’єднання набрати індекс виходу на міжміську станцію, не чекаючи безперервного сигналу, індекс виходу на міжнародну станцію, код потрібного напрямку (або в разі виходу до мереж операторів рухомого (мобільного) зв’язку – код оператора) та номер телефону абонента;
  • після набору номера телефону необхідно натиснути кнопку #.

Система визначить тариф за вибраний напрямок і повідомить можливу максимальну тривалість розмови відповідно до кількості (залишку) коштів на рахунку картки.

5. У разі успішного з’єднання Система контролює тривалість розмови відповідно до кількості коштів на рахунку і автоматично розриває її після закінчення коштів.

6. У разі недоступності абонента після набору номера Система надає голосові повідомлення: «Абонент не відповідає», «Зайнято» тощо.

Для повторної спроби з’єднання з тим самим абонентом необхідно натиснути кнопку #. Для встановлення з’єднання з іншим абонентом слід набрати інший номер та діяти відповідно до п. 2.4.

7. За необхідності зв’язку більше ніж з одним абонентом можна не розривати з’єднання з Системою. Після отримання сигналу відбою номера телефону, з яким було встановлено з’єднання, Система знову запропонує набрати номер.

Примітки

  1. Якщо ПІН було введено з помилкою, Система надасть відповідне повідомлення та запрошення до повтору. Після трьох невдалих спроб набору ПІН з’єднання з Системою буде розірвано.
  2. Якщо ПІН або номер було введено з помилкою, можна одразу натиснути кнопку #, система надасть відповідне повідомлення та запрошення до повторного введення номера або ПІН.
  3. Вислуховувати голосові повідомлення не обов’язково. Можна набрати ПІН одразу після вибору мови або номер телефону – одразу після початку голосового повідомлення.

8. Якщо виникають перешкоди в отриманні передплачених телекомунікаційних послуг з використанням картки «ВCЕсвіт», споживач може зателефонувати за зазначеним на картці номером телефону інформаційної служби підтримки передплачених телекомунікаційних послуг, дзвінки на який безкоштовні, і повідомити оператору номер, номінал картки, дату, час, умови, за яких він намагався отримати послугу, та результат спроби її отримання, номер телефону, з якого відбувалася спроба отримати послугу, номер телефону, що викликався.

9. Оператор, не розриваючи з’єднання, перевіряє відповідність інформації, повідомленої споживачем, з даними Системи і з’ясовує причину, з якої отримання передплаченої телекомунікаційної послуги з використанням картки «ВСЕсвіт» виявилося неможливим, та повідомляє про результати перевірки, а також інформує споживача про його право на обмін або повернення коштів за картку у разі неможливості отримати послуги.

10. Якщо після звернення за номером телефону інформаційної служби підтримки споживачів отримання передплаченої телекомунікаційної послуги з використанням картки «ВСЕсвіт» виявилося неможливим, споживач повинен звернутися до будь-якого пункту реалізації карток ВАТ «Укртелеком» (незалежно від місця придбання картки), або туди, де картка була придбана.

11. Термін дії картки «ВСЕсвіт» залежить від номіналу і зазначається на картці. Активація картки відбувається тоді, коли власник вперше зателефонує за номером, зазначеним на картці, та введе свій ПІН.

12. Споживач зобов’язаний дотримуватися встановленого порядку користування карткою передплачених послуг «ВСЕсвіт».


Київська обласна філія ПАТ «Укртелеком»
Довідка за телефоном: 0-800-506-800
Поштова адреса: Україна, Київ-141, 03141, вул. Солом'янська, 34а

Зворотний зв'язок