Прес-центр Про філію Послуги і тарифи Довідка Ресурси Оплата
Новини поштою

Таксофонні картки

Таксофонна картка є платіжним засобом для розрахунків за послуги телефонного зв’язку з карткових та комбінованих таксофонів.

З 1 липня 2005 року ВАТ «Укртелеком» розпочав випуск нових таксофонних карток. Ці картки мають новий дизайн. На них замість кількості хвилин міського зв’язку, вказана вартість послуг у гривнях, які можна отримати за допомогою даної картки.

Картки випускаються номіналами 9, 12, 24 і 48 грн. і дозволяють телефонувати у будь-якому напрямку: по місту, по Україні, за кордон та абонентам мобільних операторів. Термін дії нових карток обмежений і залежить від номіналу. Він становить для карток номіналами 9, 12, грн. – один рік, для карток номіналами 24, 48 грн. – півтора роки. Дата, до якої картка дійсна, надрукована на службовій стороні картки (сторона з чіпом).

Номінал та вартість з ПДВ, грн Кількість тарифних одиниць, ТО
9 4 200
12 5 600
24 11 200
48 22 400

Картки стараго зразка номіналами 90, 120, 180, 240, 480, 720, 960 хвилин міського зв’язку були дійсні до 31 березня 2007 року.

Таксофонні картки реалізовуються у торгівельній мережі в індивідуальній упаковці. За бажанням споживача, при наявності у пункті продажу пристрою контролю працездатності карток, можна перевірити стан картки.

Браковані картки, або картки що вийшли з ладу з причин, які не залежать від споживача, підлягають заміні.

Обмін бракованих карток

Якщо картка не працює. перевірте її в іншому таксофоні. Якщо і там буде такий же результат, зверніться до пункту продажу, де Ви її придбали.

Для звернення при собі необхідно мати:

  • непрацюючу таксофонну картку;
  • розрахунковий документ, який видається споживачеві в момент продажу таксофонної картки. У разі відсутності розрахункового документу, в заяві споживача необхідно вказати інформацію про місце та дату придбання таксофонної картки;
  • заяви споживача, у якій слід вказати таку інформацію:
    • прізвище, ім’я та по батькові;
    • адреса його місця проживання (при наявності контактний телефон);
    • графічний номер та номінал картки;
    • адреса таксофона, з якого здійснювалася спроба одержати послугу.

Таксофонна картка разом із заявою споживача направляється до групи технічної експертизи таксофонних карток філії Укртелекому. Термін розгляду заяви споживача – один місяць із дати подання заяви.

Таксофонні картки, які мають механічні пошкодження, обміну не підлягають.

Правила використання таксофонної картки

Послуги телефонного зв’язку з карткових таксофонів надаються із забезпеченням для всіх споживачів однакових умов обслуговування та оплати.

В різних типах таксофонів карткоприймальний пристрій розташований в різних місцях. Дізнатися, як правильно користуватись телефонною карткою на різних типах таксофонів, можна в розділі «Обладнання».

Для встановлення з’єднання споживач повинен:

  • зняти трубку;
  • вставити картку (не обов’язково, якщо буде набиратися безкоштовна служба);
  • набрати номер абонента. При встановленні міжміського або міжнародного з’єднання (номери, що починаються на 0 або 0—0) після набору першої цифри 0 необхідно дочекатися безперервного сигналу;
  • після відповіді абонента вести розмову. Не дозволяється вилучати картку під час розмови, це може призвести до виходу її з ладу;
  • для закінчення розмови покладіть трубку на важіль, витягніть картку.

Номери екстреного виклику: 101, 102, 103, 104 набираються без картки.

Приклад Правил користування універсальним картковим таксофоном,
розміщених біля таксофонів

Правила користування таксофоном


Київська обласна філія ПАТ «Укртелеком»
Довідка за телефоном: 0-800-506-800
Поштова адреса: Україна, Київ-141, 03141, вул. Солом'янська, 34а

Зворотний зв'язок